תהליך המוקדש לטלנטים מובילים בארגון כדי לאפשר להם קפיצת מדרגה מקצועית ואישית. מנהלות ומנהלים השואפים להתפתח ולהתקדם, בדרכם להפוך לסופר-טלנטים. מדובר במסלול ייחודי בן ששה מפגשים המזמין כל משתתף לתהליך משמעותי הן במישור האישי והן במישור המקצועי, כדי ללמוד ולחקור, להתנסות ולתרגל דרך של מחשבה ופעולה מסוג חדש. זאת לצד רכישה של פרקטיקות וכלים פורצי דרך.
התהליך הועבר בהצלחה בקרב גופים מובילים ומגוון רחב של תעשיות ושווקים - אנשי ה-R&D של חברת Checkpoint, שדרת הניהול בחברת Fiverr, מנהלי סטודיו ב-Playtika, מנהלי חטיבת המכירות של Google, שדרת הניהול הצעירה של Salesforce, מהנדסים בכירים של Hewlett Packard Enterprise (HPE), מנהלי שיווק בחברה המרכזית למשקאות, מנהלי שיווק ב-Unilever, עתודה ניהולית בבנק לאומי ועוד.
במסגרת התהליך, המשתתפים ממפים (כל אחד בתחומו) את פריצות הדרך החדשניות שנעשו עד כה בארגון כדי לסמן את הגבול שאותו הם יכולים לחצות ולחדש בעצמם - מה שנותן פידבק חשוב לארגון בכלל. התהליך מספק הרבה תובנות לארגון לגבי הכוכבים שמתגלים שיכול להיות שהחמצנו אותם.
תובנות חשובות שלנו מניסיון רב בשטח:
מומלץ שהזמן בין מפגש אחד לשני לא יעלה על שלושה שבועות (עדיף פחות).
מומלץ 25-45 משתתפים.