לפתור את האתגר הגדול שלנו

האם יש לכם אתגר בוער בארגון שאתם מתקשים לפתור?
אתם מתמודדים עם נטישה של עובדים מוכשרים ובכירים?
נכנס לשוק שלכם מתחרה חדש שמשבש את כל התמונה?
חווים מחסור בכוח אדם איכותי בתעשייה שלכם?
סובלים משינויים רגולטוריים שעלולים לסכן את הענף כולו? 

הגיע הזמן לתהליך חשיבה יצירתי בן 3-4 מפגשים (4 שעות כל אחד) שיעזור לכם להגיע לפריצת דרך ולעשות את הצעד הגדול הבא לפני המתחרים. 

הארגונים הרבים שפונים אלינו הם ארגונים מצליחים ושאפתנים. המנהלים בחדר הם רובם ככולם אחראים, עובדים קשה, עומדים במשימות, עושים "כל מה שצריך", מעודכנים בכל הטרנדים הכי חשובים בשוק, יודעים להוציא אל הפועל ומגיעים גם לתוצאות. אבל הם מרגישים, ובצדק, את הצורך להמציא את הקטגוריה העסקית הבאה. 

במהלך השנים האחרונות, ד"ר דורון העביר את התהליך בקרב חברות וארגונים ממגוון של תחומים: סייבר, תרופות, גיימינג, קמעונאות, צבא, ביטוח, בנקים, אנרגיה, הנדסה, לוויינים, אקדמיה, ועוד ועוד.

על מה נדבר:

סדרת המפגשים תתמקד במציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים ספציפיים איתם הארגון מתמודד, תוך שימת דגש על האומץ לערער על כל המוסכמות הקיימות בתעשייה. באנו לעבוד, לפצח, לחשוב אחרת.
חשוב! לפני התחלת העבודה הצוות המוביל מגדיר ביחד עם ד"ר דורון את "תמונת ההצלחה" של התהליך.

פאטרן דקורטיבי - ד"ר אייל דורון

עם מה נצא:

בסיום התהליך תצאו עם כיווני חשיבה חדשים שיקדמו את הארגון באופן מעשי צעד אחד גדול ונועז קדימה. חשוב לזהות את ההזדמנויות, למפות את האפשרויות העסקיות החדשות ולהגדיר מטרה גדולה ומשנת עולם.

איזה שאלות נשאל:

  • מהן ההנחות היסוד שלנו כארגון ושל התעשייה שאנו פועלים בה? האם הן עדיין רלוונטיות?
  • אילו קטגוריות עסקיות חדשות יכולות לשנות את כללי המשחק בתעשייה שלנו?
  • מהו הערך הייחודי שאנו יכולים להציע שהמתחרים שלנו אינם מסוגלים לספק?
  • מה ההבדל בין חזון, Mission statement ו - MTP?
  • מי תלוי בנו: איך ייראה העולם אם אנחנו כארגון לא היינו קיימים?
  • איך תחושת שליחות יכולה להוביל לתחושת דחיפות, מחויבות, שיתוף פעולה ולבסוף – להצלחה בקנה מידה גדול?
  • מה ההבדל בין טלנטים לאופן שבו מייסדים חושבים ופועלים (Founder Mindset).
  • מה ההבדל בין ריבוי של "רעיונות" לבין "קטגוריות" עסקיות פורצות דרך - נשרטט ביחד את מפת הקטגוריות הארגונית שלנו?

אופי הסדנה:

‍סדרת המפגשים מועברת על ידי ד"ר אייל דורון, מומחה בינלאומי לניהול יצירתי, שישמש כמנחה ומוביל של המוחות הטובים ביותר בארגון. במהלך היום נחקור לעומק את השוק, החסמים בו וההזדמנויות הגלומות בו.  

זהו תהליך אינטנסיבי, מלא אינטראקציה ועבודה משותפת של כל הנוכחים: בצוותים, כולם ביחד ולבד. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן של המנהלים הבכירים בארגון להיפגש ביחד, לחפור לעומק, ולחתור תחת כל מה שמקבע אותם. במהלך היום נשתמש בכלים מתקדמים של חשיבה יצירתית וניתוח מודלים מהעולם, כדי להגיע לתובנות ופתרונות חדשניים. 

חשוב: לקבץ אל החדר אנשים עם קשת מגוונת של ניסיון, ידע ונקודות מבט בארגון.
חשוב: אנשים שמנוסים ומתאימים לקחת חלק בתהליך אינטנסיבי, מלא חשיבה, ויש להם תשוקה וסקרנות.

כמה משתתפים: מעשרה עד שלושים אנשים (אפשר יותר, אם צריך).

פאטרן דקורטיבי - ד"ר אייל דורון
פנו אלינו
תודה על פנייתך. אנחנו נחזור אליך בקרוב.
אופס! משהו השתבש במהלך שליחת הטופס.