כלכליסט | מדור ‘פרוייקטים’ | ד”ר אייל דורון
קצב השינויים המהיר של העידן הדיגיטלי, כמו גם עוצמת השינויים, מציבים אתגרים חדשים עבור מנהלים וארגונים וכולם מסכימים על דבר אחד: חלק גדול מאסטרטגיות הניהול שעבדו היטב בעבר, רחוקות מלהיות רלוונטיות כיום.
לכתבה המלאה ב’כלכליסט’ >>
מעוניינים להתעדכן ולהתאים את כלי הניהול שלכם לעולם העסקי?
ד”ר אייל דורון מלווה תהליכי התייעלות בארגונים ומעביר סדנאות / הרצאות יעודיות.
המנהלת שהפכה את המנקים למנהלים
בתוכנית ‘היום שהיה’ עם גיא זוהר, מספר ד”ר אייל דורון – חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, על החברה הפינית שבמהלך לא שגרתי הפכה את המנקים למנהלי החברה ואיך היא הרוויחה מזה.
ליסה, מנהלת עובדי הנקיון של החברה מפינלנד, הניחה לעובדים לנהל את עצמם ולגייס לקוחות. התוצאה הייתה מהפכנית – החברה הפכה לגדולה במדינה, עם יותר מ 13 אלף לקוחות.
החדשנות במהלך תרמה לסביבית עבודה יצירתית – “במקום לקבוע לאנשים את המטרות, תן להם לקבוע את המטרות בעצמם” אמרה ליסה שקיבלה מאביה את חברת הנקיון הכושלת והפכה את המגמה העסקית שלה לחלוטין ולעבר הישגי שיא.
ליחצו כאן להמשך הכתבה בחדשות נענע10
ד”ר אייל דורון – מרצה בארגונים ומעביר סדנאות שיפור תהליכים עסקיים.
אם גם אתם רוצים להוביל שינוי בארגון/חברה שלכם , צרו קשר ובואו פשוט נגרום לזה לקרות.
הניחו לדור ה Y
אתם מוזמנים לקרוא את כתבתו של ד”ר אייל דורון במגזין ‘דה-מרקר’ בשם “העלילה על דור ה–Y”. בכתבה, קריאת הרגעה להורים והצגת הצדדים החיובים שאפשר למצוא בדור הצעיר (20-32). המחקרים מראים כי מוסר העבודה שלהם לא נחות מהדור הקודם, אז למה בכל זאת קוראים להם עצלנים?
ליחצו כאן להמשך הכתבה ב’דה-מרקר’
“חיים את הלא נודע” / ד”ר אייל דורון
מתוך עיתון גלובס
גלובס | ד”ר אייל דורון
אפילו המסגרות המעטות הקבועות בחיינו עוברות טלטלה בעידן המהפכני שבו אנו חיים. אנחנו נהדפים לעולם חדש שבו חוסר הוודאות משתלט ביתר שאת. אבל במקום לקבל את פניו עם קלונקס, כדאי לפתוח לקראתו זרועות: זה בדיוק מה שיעורר וישאיר אותנו בחיים.
מתי בפעם האחרונה מישהו אמר לכם שאתם קצת משוגעים?
מתוך מגזין גלובס
מגזין גלובס / מדור מנטור | ד”ר אייל דורון
באמצע שנות ה–90 שר יהודה פוליקר שיר, שכולו מראה סאטירית לתרבות שדוחפת את כולנו לאשליה ולרצון להיות ’מישהו‘: “גם אני רוצה לצאת, לשתות, לרקוד, לבגוד, לשדוד… אני רוצה להיות שם, אני רוצה גם“. שלום חנוך שר כמה שנים אחר כך, “כל אחד רוצה להיות מנכ“ל, להיות מזכ“ל, להיות מפכ“ל, כל אחד שרנו וחייכנו, ואז הגיעה המאה ה–21 במלוא עוצמתה ושינתה את כללי המשחק.
לא ‘כל אחד רוצה’, אלא ‘כל אחד חייב’. חייב להיות ’מישהו‘. מדוע? כי כל אחד רוצה להתפרנס. כי גם אני רוצה להרוויח כסף ולחיות בכבוד. זה יהיה השיר של השנים הקרובות, שעדיין לא כולם מזמזמים לעצמם וכדאי להתחיל, רוצה להיות – משהו, מישהו“. לפני שיהיה מאוחר מדי.