מדיה

קיבלנו הצצה לכך שהילדים שלנו לא מוכנים לעולם

עיתון הארץ

שיחה עם מומחה החשיבה היצירתית, ד”ר אייל דורון, על הטעויות

לפרטים נוספים >

ד”ר אייל דורון: חייבים לנפץ את הבועה לרסיסים

סלונה

הטיעון ש”אין למי להצביע” הוא שטחי ומתפנק. לא כל הסוסים

לפרטים נוספים >

“הפחד של ההורים – שמישהו ירסק לילד שלהם את הביטחון העצמי, מטלטל לחשוב שזה יכול לקרות בלי שנדע”

ראיון בתוכנית "בחצי היום"

חוקר ומפתח חשיבה יצירתית במרכז הבין תחומי בהרצליה, ד”ר אייל

לפרטים נוספים >

כשהשעה 15:15, מהי הזווית בין מחוגי השעון? השאלות שאי אפשר להתכונן אליהן בראיון עבודה

דה מרקר - TheMarker

כמה חלונות יש בבניין שבו אנחנו נמצאים, מה הייתם עושים

לפרטים נוספים >

אפשר גם אחרת!!

מגזין ביו הארץ

לאחר שביקר, חקר ולימד בעשרות בתי ספר בעולם, ד”ר אייל

לפרטים נוספים >

השקעות גלובליות בימי קורונה

שיחת ועידה כלכליסט

מפגש אונליין ייחודי שיסקור את המשבר הכלכלי והבריאותי ששוטף את

לפרטים נוספים >

פרופ’ רות צ’אנג הגיעה לגילוי שיאפשר לנו להיחלץ מהחלטות קשות ומייסרות

גלובס

נכון שלימדו אותנו להכין טבלה של בעד ונגד, אבל זה

לפרטים נוספים >

“רוב האנשים לא מוכנים להשקיע, בגלל זה קל לבלוט” – ראיון עם דן שובל / ד”ר אייל דורון

גלובס | גליון מיוחד "מיתוג אישי"

“מיתוג עצמי זו לא פריווילגיה, זו ערכת הישרדות” גלובס |

לפרטים נוספים >

הרצאה בכנס איגוד השיווק הישראלי – DIY Marketing

כנס איגוד השיווק הישראלי

בכנס של איגוד השיווק הישראלי, העביר דוקטור אייל דורון הרצאה

לפרטים נוספים >

הובלת תהליכים בארגונים

שיטת 'המשפך' ואיך היא מתבצעת

בסירטון קצר, מסביר דוקטור אייל דורון על שיטת ‘המשפך’ ואיך

לפרטים נוספים >

השקת הספר החדש – להמציא מחדש

לפתוח את הראש, ולהתחיל להתפתח

בשלוש השנים האחרונות עברתי מסע. אני עובר אותו למעשה מאז

לפרטים נוספים >

טיפ למגייסים – לבחון עובד חדש בדרך יצירתית

דה מרקר

אחרי שמועמד למשרה חשובה בארגון (חשובה = מזכירת החברה ועד

לפרטים נוספים >

חוסר נוחות? קרקע נפלאה ליצירתיות!

גלובס

“אנחנו נזרקים למשחק בלי לדעת מראש את הכללים, וצריכים לסמוך

לפרטים נוספים >

10 דברים שצריך לדעת כדי להתכונן ל-2048

גלובס

ד”ר אייל דורון, חוקר חשיבה יצירתית לעולם החדש, בוועידת ישראל

לפרטים נוספים >

הופעות נוספות בתקשורת

“הסוד להצלחת מנהלים” – תוכנית הכשרת מנהלים / ד”ר אייל דורון

מתוך ‘כלכליסט’

Creativity in action עם ד״ר אייל דורון, תוכנית הכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי הרצליה, בה ירכשו המשתתפים כלים עסקיים ויחשפו למתודולוגיות פתרון בעיות מגוונות, טיפוח אינטואיציה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסא.

כלכליסט | מדור ‘פרוייקטים’ | ד”ר אייל דורון
קצב השינויים המהיר של העידן הדיגיטלי, כמו גם עוצמת השינויים, מציבים אתגרים חדשים עבור מנהלים וארגונים וכולם מסכימים על דבר אחד: חלק גדול מאסטרטגיות הניהול שעבדו היטב בעבר, רחוקות מלהיות רלוונטיות כיום.
לכתבה המלאה ב’כלכליסט’ >>

מעוניינים להתעדכן ולהתאים את כלי הניהול שלכם לעולם העסקי?
ד”ר אייל דורון מלווה תהליכי התייעלות בארגונים ומעביר סדנאות / הרצאות יעודיות.


המנהלת שהפכה את המנקים למנהלים

בתוכנית ‘היום שהיה’ עם גיא זוהר, מספר ד”ר אייל דורון – חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, על החברה הפינית שבמהלך לא שגרתי הפכה את המנקים למנהלי החברה ואיך היא הרוויחה מזה.

ליסה, מנהלת עובדי הנקיון של החברה מפינלנד, הניחה לעובדים לנהל את עצמם ולגייס לקוחות. התוצאה הייתה מהפכנית – החברה הפכה לגדולה במדינה, עם יותר מ 13 אלף לקוחות.

החדשנות במהלך תרמה לסביבית עבודה יצירתית – “במקום לקבוע לאנשים את המטרות, תן להם לקבוע את המטרות בעצמם” אמרה ליסה שקיבלה מאביה את חברת הנקיון הכושלת והפכה את המגמה העסקית שלה לחלוטין ולעבר הישגי שיא.

ליחצו כאן להמשך הכתבה בחדשות נענע10

ד”ר אייל דורון – מרצה בארגונים ומעביר סדנאות שיפור תהליכים עסקיים.
אם גם אתם רוצים להוביל שינוי בארגון/חברה שלכם , צרו קשר ובואו פשוט נגרום לזה לקרות.


הניחו לדור ה Y

אתם מוזמנים לקרוא את כתבתו של ד”ר אייל דורון במגזין ‘דה-מרקר’ בשם “העלילה על דור ה–Y”. בכתבה, קריאת הרגעה להורים והצגת הצדדים החיובים שאפשר למצוא בדור הצעיר (20-32). המחקרים מראים כי מוסר העבודה שלהם לא נחות מהדור הקודם, אז למה בכל זאת קוראים להם עצלנים?

ליחצו כאן להמשך הכתבה ב’דה-מרקר’


“חיים את הלא נודע” / ד”ר אייל דורון

מתוך עיתון גלובס

אפילו המסגרות המעטות הקבועות בחיינו עוברות טלטלה בעידן המהפכני שבו אנו חיים.

גלובס | ד”ר אייל דורון
אפילו המסגרות המעטות הקבועות בחיינו עוברות טלטלה בעידן המהפכני שבו אנו חיים. אנחנו נהדפים לעולם חדש שבו חוסר הוודאות משתלט ביתר שאת. אבל במקום לקבל את פניו עם קלונקס, כדאי לפתוח לקראתו זרועות: זה בדיוק מה שיעורר וישאיר אותנו בחיים.

לכתבה המלאה >> בפורמט PDF.


מתי בפעם האחרונה מישהו אמר לכם שאתם קצת משוגעים?

מתוך מגזין גלובס

המאה ה–21 היא מאה של יזמות אישית. לא כדי להצליח בגדול, אלא כדי לשרוד

מגזין גלובס / מדור מנטור | ד”ר אייל דורון
באמצע שנות ה–90 שר יהודה פוליקר שיר, שכולו מראה סאטירית לתרבות שדוחפת את כולנו לאשליה ולרצון להיות ’מישהו‘: “גם אני רוצה לצאת, לשתות, לרקוד, לבגוד, לשדוד… אני רוצה להיות שם, אני רוצה גם“. שלום חנוך שר כמה שנים אחר כך, “כל אחד רוצה להיות מנכ“ל, להיות מזכ“ל, להיות מפכ“ל, כל אחד שרנו וחייכנו, ואז הגיעה המאה ה–21 במלוא עוצמתה ושינתה את כללי המשחק.

לא ‘כל אחד רוצה’, אלא ‘כל אחד חייב’. חייב להיות ’מישהו‘. מדוע? כי כל אחד רוצה להתפרנס. כי גם אני רוצה להרוויח כסף ולחיות בכבוד. זה יהיה השיר של השנים הקרובות, שעדיין לא כולם מזמזמים לעצמם וכדאי להתחיל, רוצה להיות – משהו, מישהו“. לפני שיהיה מאוחר מדי.

לכתבה המלאה >> בפורמט PDF.


 

Share on Facebook