סדנת חשיבה המצאתית- "חדשנויות או לא להיות"

חדשנות (Innovation)  היא הכרח קיומי של כל ארגון חפץ חיים. כן, גם של מתחריכם.

אבל האם החדשנות שלכם היא באמת חדשנית? ואולי היא חדשנית מדי? (כן, יש דבר כזה, זה כשהצרכן לא מבין מה לעשות עם מה שהמצאתם, ולא בגלל שמחלקת השיווק לא הסבירה לו מספיק). ואם חדשנות כל כך חשובה, איך יכול להיות שברוב המוחלט של הפעמים היא נכשלת? ואיך דואגים לזה שהחדשנות שלכם תהיה בצד הנכון של הסטטיסטיקה, ולאורך זמן?

אישית, אני מחבב מאוד את מושג החדשנות בשל התוכן שהוא יוצק למושג-אחות שלו: "היצירתיות", ובשל עזרתו הרבה בפיצוח הטעויות הנפוצות לגבי היצירתיות, ובראשן תפיסתה כ"מיומנות רכה", "סובייקטיבית", "שמורה לאנשים עם נטיות אומנותיות ו/או למחלקת השיווק".
 
חדשנות היא משהו (שכולנו) חייבים לעשות נכון אם אנחנו רוצים להצליח, והיא פשוט לא עובדת ללא יצירתיות קונקרטית.
 
בסדנת החדשנות, אנסה (ללא ידע מוקדם בטכנולוגיית מזון, cyber security,חשיבה חישובית, וכו'), לשפר את תהליכי החדשנות שלכם, ואת התוצאה הסופית שלהם . איך? נעמוד על הקשר הסיבתי הכפול בין יצירתיות לחדשנות, נקנה כלים להבחין בין evolotion ל- revolution ונתחיל להנחיל בחברה תרבות מעודדת ואפילו מחייבת חדשנות, במובנה הרחב (להבדיל מחדשנות מוצרית בלבד).

משתתפים: לא רק מחלקות השיווק והפיתוח

ההרצאה מועברת בשפות: עברית ואנגלית 

מיקום: מטה הלקוח או בסביבה חיצונית, לבחירתו. 

מבנה הסדנה: סדנת 'חצי יום' בת 3 שעות / סדנת 'יום שלם' בת 5 וחצי שעות עם הפסקת צהריים / סדנת 4 מפגשים בני שעתיים וחצי