​שרון לנצמן, סמנכ"לית שיווק

בנק הפועלים

יצירתיות זה שריר שרובנו פשוט לא מאומנים בו מספיק. אייל מביא לשולחן יצירתיות מובנית שנעשית תוך כדי שמחה ושיתוף של אנשים רבים בארגון. 
ארגון כדאי לו שיהיה מחויב לפיתוח היצירתיות של כל שכבות הארגון כדי שיהיה מוכן לאתגרים שמציבים בפנינו העתיד והתחרות שרק מתגברת. 
בבנק הפועלים תהליך כזה הביא לא רק לפתרונות יצירתיים לבעיות יומיומיות וחשובות מאד אלא גם השאיר חותם על משתתפי התהליך ושימש אותם ביומיום שלהם האישי והמקצועי.